KALİTE POLİTİKASI

Anova, teknolojik gelişmeler ışığında yetişmiş ve deneyimli bir kadroyla projelerini profesyonelce planlayıp, bilgisayar destekli tasarım, mühendislik ve üretim olanaklarını en üst seviyede kullanarak, müşterilerine tasarım süreçlerinde bilgi güvenliği çerçevesinde katma değer yaratmayı amaç edinmiştir.


Sürekli gelişme ve ilerleme sağlayabilen, Ar-Ge faaliyetleri ile müşteri memnuniyetini ve potansiyelini artıran, etik değerlere saygılı, ekip ruhu ile çalışan, personelinin memnuniyetine önem veren ve eğitim seviyesini geliştiren, sektöründe rekabet gücü yüksek, saygın bir ileri mühendislik firması olma hedefini benimsemiştir.


Bu amaçlar doğrultusunda, ISO 9001:2008 standardını, kalite sisteminin vazgeçilmez bir politikası olarak benimsenmiş ve kabul edilmiştir.

 

KALİTE HEDEFLERİ

  • Müşteri memnuniyetini yüzde 85'in üzerinde tutmak,
  • Proje takvimlerini yüzde 80 oranında tutturmak,
  • Gizlilik anlaşmalarına harfiyen uymak,
  • Çalışan memnuniyetini yüzde 90'ın üzerinde tutmak,
  • Herbir Anova personelinin yılda toplam 45 saat iç ve dış eğitim almasını sağlamak

 

Kalite Belgelerimiz