ANOVA tüm paydaşlarıyla sürekli gelişimi ilke edinmiş ve paydaş memnuniyetini hedefleyen bir firmadır.
ANOVA’nın Kalite Politikası;
Bir taraftan rekabet koşullarına uyarken, diğer taraftan da müşterinin kalite, maliyet ve takvim gereksinimlerini istenilen şekilde karşılayarak; yüksek performanslı ürünlerin tasarım ve üretimini gerçekleştirmektir. Bunun ise güçlü bir teknik kadro, dinamik bir organizasyon ve kurulmuş olan etkin Kalite Yönetim sistemi ile yapılabileceğini, sözleşmelerimizin tüm aşamalarında Kalite Yönetim sisteminin sistematik olarak uygulanacağını, ANOVA Üst Yönetimi olarak taahhüt ederiz.
Stratejik Planımızda belirlenmiş olan hedeflerin, ölçütlerin ve amaçların gerçekleştirilmesini sağlamak, bütün faaliyetlerde sürekli kalitenin iyileştirilmesini gerçekleştirmek, uluslararası kabul görmüş kalite yönetim standartlarının uygulanabilir şartlarını yerine getirmek, faaliyetlerimizde iş güvenliğini, ürünlerimizde kullanıcı emniyetini sağlamak, çalışanların sağlığını ve sürdürülebilir temiz bir çevrenin varlığını korumak, personelimizin sürekli gelişimlerini destekleyerek Kalite Sistemimize katkı sağlayan paydaşlar olmalarını sağlamak ve kurumsal kalite kültürümüzü güçlendirmek ana hedeflerimizdir.
Geliştirdiğimiz ve ürettiğimiz tüm ürünlerde,
Mühendislik ve teknolojinin imkânlarını kullanarak sektörün gereksinimlerini ve müşterinin beklentilerini yasal çerçevede maksimum düzeyde sağlamak;
Bu politika doğrultusunda, gelişmelere açık, kendini eğiten, paydaşlarının önerilerini dikkate alan, doğruları titizlikle uygulayan ve sürekli iyileştirilen bir Kalite Yönetim Sistemini uygulamak;
Müşterilerimize vereceğimiz kaliteli ve güvenilir ürünlerimizin lojistik destek hizmetini ürün ömrü süresince aksatmadan sağlayarak müşteri memnuniyetini devamlı kılmak;