Anova’da proje yönetimi, bilgilerin, becerilerin, araçların ve tekniklerin projenin gereksinimlerini yerine getirmek amacıyla proje aktivitelerine uygulanır.
Proje yönetimi süreçler ve süreçlerle ilişkili faaliyet alanları olarak iki ana başlık altında gerçekleştirilir. Faaliyet alanlarının her biri, kendisini meydana getiren bir dizi süreçten oluşur.
Proje yönetim süreçleri 5 kısma ayrılır;
Anova’da gerçekleştirilen proje yönetimi faaliyet alanları aşağıda tanımlanmıştır;
Anahtar teslim komple sistem çözümleri ortaya koymak, bu amaçla şirket içi gerekli program yönetimi alt yapısını oluşturmak, projelerin başarıyla tamamlanmasını sağlamak için planlama, organize etme, yürütme, yönetme ve koordine etme faaliyetlerini gerçekleştirir.
Proje Yönetim Ofisi bütün yönleriyle projede aşağıdaki faaliyetlerin icrasından ve yönetiminden sorumludur;